モバイルアプリで動画の再生に失敗することがある問題/Issue with video playback sometimes failing in mobile app
Incident Report for [Teachme Biz]
Resolved
復旧しました。ご利用のお客様には大変ご迷惑をおかけし申し訳ございませんでした。
※プログラムの修正を適用するためのモバイルアプリのアップデートは不要です。
The issue has been resolved and access has been restored. We apologize for any inconvenience caused.
*A mobile app update is not required to apply the program fix.
Posted Feb 28, 2023 - 12:36 JST
Investigating
ゲストアカウントで昨日2/27リリースのiOSアプリ(ver.5.1.4)もしくはAndroidアプリ(ver.5.1.9)を使用すると事象が発生します。詳細を調査、対応中です。
The issue occurs when using the iOS app (ver. 5.1.4) or Android app (ver. 5.1.9) released yesterday, 2/27, with a guest account. The details are being investigated and addressed.
Posted Feb 28, 2023 - 12:05 JST
This incident affected: Teachme Biz.